reklama

Máte problém? Smola, technicky nemožné!

Presne toto sa mi stalo včera v O2. Prišiel som tam v nádeji, že mi aspoň povedia, že sa na to pozrú, skúsia nájsť chybu. No odišiel som rozčarovaný a nevyriešil som vôbec nič!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
Obrázok blogu

Minulý mesiac som zaznamenal veľký nárast omylných volaní na moje číslo. Dovtedy pripadalo na mesiac možno jedno - dve omylné volania. No v júny to boli desiatky. Rôzny ľudia, rôzne čísla, z rôznych častí krajiny. Počet hovorov sa stále stupňoval a denne som ich mal odrazu aj 5-6. Začal som sa teda pýtať, že aké číslo vlastne volajú. 90% ľudí mi odpovedalo, že volajú nejaké úplne iné číslo, ktoré s tým mojim nemalo niekedy vôbec nič spoločné. Ako je to možné? Dodnes netuším a pravdepodobne to netušia ani „kompetentní" v O2, ktorým som sa bol vyžalovať so svojim problémom. Vtedy ten mladý chalan za pultom s PC mal aspoň snahu niečo riešiť. A možno aj niečo vyriešil, keďže tieto volania akosi prestali. Už som sa aj tešil, že konečne mám pokoj od otravných hovorov. Ale...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

...predčasne. Hovory, tie omylné, sa začali opakovať. Teraz sú ale oveľa vážnejšie. Volá mi čoraz viac ľudí, ktorí sa snažia dovolať na tiesňové číslo 112. Niektorí sa ale pomýlia a miesto 112 vytočia 122. A práve takýto ľudia sa niekedy dovolajú ku mne. Zámerne som zvýraznil niekedy, pretože som aj ja po týchto hovoroch skúsil vytočiť 122, že čo sa stane. Vždy som ale počul len obsadzovací tón. Jediným vysvetlením pre mňa bol len fakt, že sa moje číslo končí práve na trojčíslie 122. Tak som teda zašiel do O2 nech sa na to pozrú, no zbytočne!

Keď som zo seba vysypal svoj problém, slečna za pultom len čudesne vyvalila oči. Schytila svoj mobil a tiež skúsila vyťukať 122 - obsadené. Okamžite vyhŕkla, že aj tak to je technicky nemožné! Tak som sa ju teda opýtal, ako to je možné (či teda nemohlo dôjsť k nejakej chybe v systéme). Pozrela na mňa a znova mi zopakovala, že po technickej stránke to je nemožné. Keď som sa nad tým logicky zamyslel, v duchu som s ňou súhlasil, no realita ale hovorila niečo iné. Začala ma presviedčať, že to museli jedine vytočiť celé moje číslo. S úsmevom som pozrel na ňu a spýtal sa ju, či si myslí, že ľudia sú naozaj taký blbý, že namiesto troch čísel 112 (resp. 122 - keď sa pomýlia) úplne nevedomky ich vyťukajú desať (teda 09XX XXX 122). To som sa ale pýtať nemal. Odmerane a arogantne mi ešte raz zopakovala, že je to technicky nemožné a zavolala si ďalšieho zákazníka. A ja som tam len nechápavo stál a pozeral na ňu. Jediným šťastím bolo, že tam vtedy nebol vedúci predajne!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nevyriešil som teda nič a teraz len budem čakať, či sa to ešte bude opakovať. Ak to teda nie je technicky možné, snáď to prestane "samo od seba".

Poznámka: Tento článok nie je kritikou spoločnosti Telefonica O2, ale prístupu pracovníčky k zákazníkovi! So službami spoločnosti som zatiaľ maximálne spokojný a okrem tohto problému, som doteraz žiaden iný ani nebol nútený riešiť.

Tomi Kraus

Tomi Kraus

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Úsmev nevyrieši všetky tvoje problémy, no naserie toľko ľudí, že stojí za to si ho udržať!! Takže keep smiling :)) Zoznam autorových rubrík:  zo životatretím okom(ne)povšimnutépc & net & tech

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu