reklama

Motýlia show...

Aj takto by sa dalo charakterizovať "predstavenie", ktoré sa v týchto dňoch "premieta" v Košickej Botanickej záhrade. Po roku sa botanici rozhodli usporiadať 2. výstavu tropických motýľov. Výstavu si každý môže prezrieť až do 22. júna 2009 a to každý deň od 9:00 do 17:00 hodiny. Len podotýkam, že ide o živé motýle.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Ja som do botanickej chcel ísť už dávnejšie, no vždy som to nejak posúval. No teraz som sa aj vďaka tejto výstave rozhodol, že tam konečne zaskočím.

Celá "výstava" bola umiestnená len do jedného skleníka, kde sa mi podarilo rozoznať tak 5-6 druhov, z niektorých druhov som ale videl len po jednom kuse. Keďže išlo o tropické motýle, dnu bolo poriadne dusno a nesmierna vlhkosť. Nikdy som ešte nebol v tak vlhkom prostredí. Všade bolo veľa zelene, veľa kvetov (akých, sa ma ale nepýtajte, netuším :D ), veľký rybníček so zlatými rybkami. Motýle lietali stále okolo nás, sem-tam sadli aj na nás. Škoda len, že ich nebolo ešte viac.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak mám teda úprimne povedať, čakal som trošku viac. Motýle boli, no očakával som ich vo väčšom počte a vo väčších priestoroch.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

[zväčšiť]

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

A keďže som bol v botanickej prvýkrát, tak som obehol taktiež aj ostatné skleníky a záhradu. Škoda len, že sme nemali výklad a tak ani o mnohých rastlinách neviem, čo boli zač.

Obrázok blogu

...toto sa páčilo hlavne dievčatám :)
...toto sa páčilo hlavne dievčatám :) 
Obrázok blogu

Vraj stolček prestri sa...

Obrázok blogu

Chlapec sa nazlostil, lebo sme ho fotili, keď lúskal slnečnice :D

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu
Tomi Kraus

Tomi Kraus

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Úsmev nevyrieši všetky tvoje problémy, no naserie toľko ľudí, že stojí za to si ho udržať!! Takže keep smiling :)) Zoznam autorových rubrík:  zo životatretím okom(ne)povšimnutépc & net & tech

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu