reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomi Kraus

Tomi Kraus

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Úsmev nevyrieši všetky tvoje problémy, no naserie toľko ľudí, že stojí za to si ho udržať!! Takže keep smiling :)) Zoznam autorových rubrík:  zo životatretím okom(ne)povšimnutépc & net & tech

reklama

(ne)povšimnuté

Dilema s obmedzením na diaľnici

Tomi Kraus

Dilema s obmedzením na diaľnici

V stredu sa mi po veľmi dlhej dobe dostalo do rúk tlačené vydanie denníka sme. Tak som si ho z chuti prelistoval a pozrel, čo je nového doma a vo svete. Pozastavil som sa ale pri článku Tri diaľničné pruhy v prvej skúške obstáli.

  • 31. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 834x
  • 6
Zabávame sa na hanbe národa

Tomi Kraus

Zabávame sa na hanbe národa

Dnes som si po dlhej dobe pozrel piatkove vydanie relácie Aj múdry schybí. No po tom, čo som tam dnes videl a počul, som ostal akoby oliaty vriacou vodou!

  • 30. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 13
Gramatika blogérov alebo ako dávame "slovenčinovi po bokovi"

Tomi Kraus

Gramatika blogérov alebo ako dávame "slovenčinovi po bokovi"

Za posledné obdobie sa blogov vyrojilo ako húb po daždi. V dnešnej dobe takmer každý, kto vie písať a čítať (okrem niektorých policajtov, u ktorých vie jeden len čítať a druhý písať :D ) si zakladá svoj blog, v ktorom sa snaží zachytiť svoje názory, postrehy, situácie každodenného života. Keďže v blogu ide o vyjadrenie svojich myšlienok písmom, nastáva tu riziko pravopisných a gramatických chýb.

  • 23. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 055x
  • 73
Nákupný výlet k Maďarom

Tomi Kraus

Nákupný výlet k Maďarom

Hospodárska kríza spôsobila prepad všetkých okolitých mien voči Euru, výnimkou nie je ani maďarský forint. Doteraz som z každej strany len počúval, ako sa dá všetko v Maďarsku kúpiť lacnejšie, aké sú tam lacné potraviny, oblečenie od tričiek až po ponožky, topánky, botasky... S kamarátom sme teda dali dokopy zopár ľudí, vyťažili maximálne auto a hor sa do Miškolca.

  • 19. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 859x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu